Menu Close

Specialusis pedagogas

 

Ingrida Adelbergienė
Specialioji pedagogė (1-3 klasės)

4-8 klasių skyrius, Bubilo g. 8, 123 kab., 211 kab.

Kontaktai
El. paštas ingrida.adelbergiene@balsiumokykla.lt

 

 

 


 

Pagrindinės veiklos sritys:

  • Padeda specialiųjų poreikių mokiniams įsisavinti ugdymo turinį bei ir lavina jų sutrikusias funkcijas.
  • Atlieka pedagoginį mokinių vertinimą, nustato mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį.
  • Bendradarbiauja su mokytojais, specialiųjų poreikių mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese
  • Pataria mokytojams, kaip pritaikyti specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams mokomąją medžiagą ir mokymo priemones, pritaikyti ir individualizuoti ugdymo programas.
  • Dalyvauja mokyklos vaiko gerovės komisijos veikloje.

 


Eglė Saikauskienė
Specialioji pedagogė (1-3 klasės)

1-3 klasių skyrius, Balsių g. 20, 213 kab.

 

Kontaktai
El. paštas egle.saikauskiene@balsiumokykla.lt

 

 


 

Pagrindinės veiklos sritys:

  • Laiku pastebi, atpažįsta mokinių SUP, atlieka pedagoginį mokinių vertinimą.
  • Parenka tinkamus ugdymo būdus, metodus darbui su SUP  mokiniais.
  • Konsultuoja  mokytojus pritaikant bei individualizuojant bendrąsias programas.
  • Padeda SUP mokiniams įsisavinti ugdymo turinį ir lavinti jų sutrikusias funkcijas, atsižvelgiant į kiekvieno SUP mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus.
  • Teikia metodinę pagalbą ir konsultuoja ugdymo klausimais SUP mokinių mokytojus, mokytojų padėjėjus, tėvus ir kitus asmenis, tiesiogiai dalyvaujančius ugdymo procese.
  • Šviečia mokyklos bendruomenę SUP mokinių ugdymo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais.
  • Aktyviai dalyvauja pagalbos specialistų, Vaiko gerovės komisijos veikloje.

 


 

Neringa Darulytė
Specialioji pedagogė (4-6 klasės), Logopedė (4-6 klasės)

4-8 klasių skyrius, Bubilo g. 8, 211 kab.

 

Kontaktai
El. paštas  neringa.darulyte@balsiumokykla.lt

 

 


 

Pagrindinės veiklos sritys:

  • Veda individualias ir pogrupines pratybas, parenka tinkamus ugdymo metodus, pagal poreikį teikia pagalbą pamokoje.
  • Remdamasi SUP turinčių mokinių stiprybėmis ir galimybėmis, padeda jiems įsisavinti ugdymo(si) turinį.
  • Atlieka mokinių pedagoginį vertinimą.
  • Bendradarbiauja ir konsultuoja mokyklos pedagogus, mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus) ir kitus ugdymo procese dalyvaujančius asmenis.
  • Dalyvauja švietimo pagalbos specialistų, Vaiko gerovės komisijos veikloje.

 

 

 

 

Informacija atnaujinta 2025-05-06

Skip to content